Sat, Apr 04 | Online Session

Parenting during Corona: (1) Living in the house with your constantly moving child!

الأبوة والأمومة أثناء كورونا: (1) كيف تعيش في المنزل مع طفلك الذي يتحرك باستمرار؟ Join us every Saturday to understand more about your children's needs during these troubling times. With no doubt, there is a little more chaos in many homes around the world due to the closure of ...
Registration is Closed

Time & Location

Apr 04, 2020, 7:00 PM – 7:40 PM GMT+2
Online Session

About The Event

Join us on Saturdays at 7pm to understand more about your children's needs during these troubling times. With no doubt, there is a little more chaos in many homes around the world due to the closure of schools, work from home, inability for children to play outside, and the stress that all the family members - including children - can feel. At the end of the session, you will also be able to ask questions, get advices from the session's facilitator and listen to other participants sharing their useful experiences. We also would love to hear your experiences and learn from them. 

During this time, connecting with others is more important than ever, even if we can't be together in person. Join our parenting community, let's share our love to children and try together to make the best out of this hard situation. 

This session's topic: How to live in the house with your constantly moving child?

This session's facilitator: Hala Aboulela

This session's Language: Arabic

If you are looking for a similar session in English, please let us know.

Now more than ever, we can all appreciate the importance of coming together to support each other during these uncertain times. We are happy to help families and children by offering this session to the parents for free.

انضم إلينا أيام السبت في تمام الساعة السابعة مساء لفهم المزيد عن احتياجات أطفالك خلال هذه الأوقات العصيبة. بلا شك ، هناك المزيد من الفوضى في العديد من المنازل حول العالم بسبب إغلاق المدارس ، والعمل من المنزل ، وعدم قدرة الأطفال على اللعب في الخارج ، والضغط الذي يمكن أن يشعر به جميع أفراد الأسرة - بما في ذلك الأطفال. في نهاية الجلسة ، ستتمكن أيضًا من طرح أسئلتك والحصول على نصائح من مقدمة الجلسة والاستماع إلى المشاركين الآخرين الذين يشاركوننا تجاربهم المفيدة. كما نود أن نسمع تجاربك ونتعلم منها.  لقد أصبح التواصل مع الآخرين أكثر أهمية الآن من أي وقت مضى ، حتى لو لم نتمكن من التواجد معًا بشكل مباشر. انضم إلى مجتمعنا من الآباء والأمهات ، ودعنا نتشارك حبنا للأطفال ونحاول معا تحقيق أقصى استفادة من هذا الوضع الصعب.  موضوع هذه الجلسة: كيف تعيش داخل المنزل مع طفلك الذي يتحرك باستمرار؟

مقدمة الجلسة: هالة أبو العلا لغة الجلسة: العربية. إذا كنت تبحث عن جلسة مماثلة باللغة الإنجليزية ، فيرجى إخبارنا بذلك.  الآن أكثر من أي وقت مضى ، يمكننا أن نقدر جميعًا أهمية التآزر لدعم بعضنا البعض خلال هذه الأوقات غير المستقرة. يسعدنا مساعدة العائلات والأطفال من خلال تقديم هذه الجلسة للآباء مجانًا.

Tickets
Price
Quantity
Total
  • FREE - مجاناً
    EGP 0
    EGP 0
    0
    EGP 0
TotalEGP 0

Share This Event